Saturday, March 03, 2007

Looooong time no blog

Ja nu var det en tid sedan jag poppade in en post här på denna sida. Jag fotar ju inte digitalt så för mig tar det ibland lite längre tid innan bilderna blir framkallade... jag har en rulle på g snart. Då ska jag lägga upp lite bilder.

Just nu är det snart klar med lägenheten. Är nog ganska precis en månad kvar tills jag kan ha en sjudundrandes inflyttningsfest. Det känns visserligen som om jag är allt för rädd om min nya lägenhet att jag inte ens vågar ha fest. Jag har liksom hunnit bli förälskad i det materiella... Aldrig tidigare har jag haft en personlig relation med ett trägolv. Vi kan liksom prata i timmar. Rädslan för damer i höga klackar eller fulla män med skvinkande rödvinsglas är det jag talar om. Hur kul vore det att bli tvingad att renovera lägenheten igen efter första festen? Hmm jag erkänner mig tråkig och ska nog ha en inflyttningsfest i alla fall. Kanske i flera omgångar. Det är ju liksom trevligt om alla kan få sitta. Nåväl.

I väntan på bra bilder funderar jag vidare över inflyttningsfesten.

No comments: