Monday, March 12, 2007

Pang i bygget

The never ending project är min lägenhet. Jag funderar faktiskt på om den någonsin kommer att bli klar? Ljuset i slutet av tunneln har så många gånger visat sig vara tåget! Det är inte en tvekan om att resultatet blir fint... men till vilken kostnad och utlägg i form av energi. Jag vet inte. Det känns som om att det är sant som det sägs. När man väl är klar är man så slut att man säljer skiten direkt. Jag tror visserligen att det vore en mycket god idé att bo kvar i lyan så länge jag inte flyttar från sverige eller blir för stor i bystmått för en lägenhet av bara 43 kvm. Det är då en sak som är helt sann. Nästa gång jag står inför att fixa en lägenhet... ja då ska jag tänka efter ännu ett par gånger. återkommer med bilder av lyan! tjoooo

1 comment:

edi.ben said...

hallo...
ich kann leider kein Englisch. Ich hoffe aber dass du Deutsch kannst :)
zufällig hab' ich dein Blog gesehen und es mir sehr gefallen.
ich bin "edi" aus der Türkei. (Istanbul)
ich weiss nicht, vielleicht findest du, was ich hier gemacht habe, als "quatsch" aber ich wollte nur dich kennenlernen...
tschussssssss... :) (meine e-mail: ozlem.birsoz@hotmail.com)