Wednesday, March 14, 2007

Pang i Byggel Del II

Det fanns en ambition och plan att slå ut en vägg. Sedan slogs det ut fler väggar. Man skulle kunna säga att samtliga väggar slogs ut. Sedan byggdes nya enligt skissen nedan. Fyra trapper utan hiss gjorde inte detta äventyr speciellt mycket roligare. Vid dagens datum är det fortfarande inte klart. Mina pengar är slut och det är fortfarande varken klart eller speciellt kul. Grrr... projektmänniska som jag är så går jag in med hull och hår... sedan tar jag vatten över huvudet. Simmar så gott jag kan. drunknar och livräddas. Sedan säger jag aldrig mer!!! någonsin. I filmsammanhang har det visat sig att jag är en person som ändå återfaller i nya projekt. Men vad det gäller renovering av lägenhet så tror jag inte att jag ska skynda mig till ett nytt renoveringsobjekt. Det får bli då jag bygger om min villa i den ovissa framtiden!



No comments: